آموزش مهارت های نرم برای کارکنان بیمارستان

مهارت های نرم برای کارکنان بیمارستان و آگاهی نسبت به مهارت‌های نرم کاربردی از الزامات کار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

یادگیری مهارت های نرم
مهارت های نرم چیست

آموزش مهارت های نرم برای کارکنان بیمارستان و کادر درمانی

۷ مهارت نرم که برای دستیابی به رشد شغلی به آن نیاز دارید
۱) هوش هیجانی هوش هیجانی اغلب به عنوان توانایی تشخیص و مدیریت احساسات خود و دیگران شناخته می شود.
۲) نگرش تیمی
۳) طرز فکر رشد.
۴) گشودگی به بازخورد.
۵) سازگاری
۶) گوش دادن فعال
۷) اخلاق کاری

کارکنان باید بتوانند با مسائل روز خود را وقف دهند و در مواجه با چالش های جدید آماده باشند.

مدیران کلینیک ها و مراکز درمانی باید این نکته را مد نظر قرار دهند که برای داشتن یک تیم خوب و حرفه ای بهتر است روی مهارت های نرم در بین پرسنل خود کار کنند و از همه مهمتر به سمت ساختن یک تیم خوب بروند.

آموزش تیم سازی برای بیمارستان، کلینیک و مراکز درمانی

چگونه یک تیم کاری برای کلینیک و بیمارستان بسازیم؟
سازماندهی ساختار تیم در کادر درمانی
انتخاب اعضا و وظایف آنها
تعداد اعضای مناسب یک تیم
اشتباهات رایج در تیم سازی
طراحی چارت سازمانی و رابطه آن با تعداد اعضای تیم
محدودیت برای تیم ایجاد کنید
ویژگیهای فوق العاده مهم برای اعضای تیم
چرا تیم ها نتیجه نمیگیرند؟
اختلاف در تیم های مدیریتی، خوب است یا بد
چگون اعضای فعلی تیم را ارزیابی حرفه ای بکنیم؟
چطور به تیم مان کمک کنیم؟
افزایش مهارتهای کار تیمی

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی گروه آموزشی تکتو

 

آموزش مهارت نرم
آموزش مهارت های نرم

آموزش مهارت‌های ارتباطی ویژه کادر درمان و کارکنان بیمارستان

خدمات مشتری
آموزش تخصصی خدمات مشتری

 

مهارتهای ارتباطی و رفتارسازمانی

ارتقای مهارت های ارتباطی و رفتاری تقویت توانایی مدیریت رفتارهای تکانشی و خودساماندهی رفتار ارتقای مهارت همدلی و کار تیمی در رفتار سازمانی ارتقای رضایتمندی کارکنان و تعهد سازمانی افزایش توانایی مدیریت تعارض کارکنان ( تعارض فردی و بین فردی )ی افزایش میزان احساس و ادراک عدالت سازمانی تقویت انترغیب به همانند سازی رفتار فردی و گروهی ( کدینگ رفتار )گیزه ارتقای بهره وری و مشارکت های گروهی و سازمانی راتقای خودآگاهی سازمانی و تشویق به توسعه فردی ( همسویی اهداف )اا تبیین نقش رفتار سازمانی در زنجیره ارزش و ارزش آفرینی برای ذینفعان

کلیاتی راجع به رفتار سازمانی / مدیریت رفتار سازمانی
شهروند سازمانی خوب چه کسی است ؟
شایستگی های رفتاری کارکنان و مدیران در سازمان
ویژگی های فردی و رفتار سازمانی ( آزمون شناخت – کارگاه )
اشنایی با مدل و الگوی رفتاری دیسک ( DISC)
ارزش ها ، باورها و نگرش ( پارادایم شیفت چیست ؟ )
تعهدات متقابل فرد و سازمان ( تهیه فهرست – کارگاهی )
کارکنان متعهد چگونه تعهد سازمانی خود را تقویت می کنند ؟
نقش ادراک در انگیزه و احساس عدالت سازمانی
نظریه انتظار و برابری در رضایتمندی ( کارگاه )
رضایتمندی و تعادل در کار و زندگی
برای توسعه و پیشرفت فردی و سازمانی چه باید کرد ؟ ( کارگاهی – مشارکتی
مهارت های کار تیمی فرهنگ کار تیمی)
عوامل موثر در نتایج کار تیمی عوامل موثر در نتایج کار تیمی
آیا تیم ما خوب کار می کند ؟ ( کارگاه – بازی مدیریتی)
تعارض در کار خوب است یا بد ؟ چرا ؟ ( مورد کاوی )
چگونه تعارضات را مدیریت کنیم ؟
مهارت های ارتباطی ( فردی – بین فردی )
آیا شنود موثر و هوش کلامی ما خوب عالی است ؟
اصول مذاکره حرفه ای و موثر
مهارت های “نه” گفتن منطقِ ” بله ” گفتن
همانند سازی رفتار کارکنان ( کدهای رفتاری سازمانی )

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 

مهارت های نرم برای فضای کار درمانی و بیمارستان: مهارت ‌های نرم به مجموعه توانایی های مورد نیاز برای موفقیت در کسب و کار گفته می شود. که برخورداری از این مهارت ها، برای هر فردی که قصد ورود به بازار کار را دارد و یا این که می خواهد روابط اجتماعی خود را بهبود بخشد، ضروری است.

1 نظر

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.