کمک به توسعه کسب و کار

کمک به توسعه کسب و کار

بسیاری از کسب و کارها ، شرکت‌ها و سازمان‌ها، در مقاطع مختلفی از چرخه‌ی عمر خود، تصمیم می‌گیرند که رشد کنند و فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

انگیزه‌های گوناگونی وجود دارد می‌تواند مدیران را به سمت استراتژی رشد توسعه ببرد :

ممکن است آن‌ها به نتیجه رسیده باشند که منابع آزاد فراوانی در اختیارشان قرار دارد و احساس کنند با توسعه‌ی کسب و کار، می‌توانند این منابع را به‌کار بگیرند.

هم‌چنین ممکن است مدیران به نتیجه برسند که بازارهای دست‌نخورده‌ای وجود دارد که اگر آن‌ها به سراغ این بازارها نروند، رقیبان‌شان آن بازارها را در اختیار خواهند گرفت و اگر جای پای رقیبان‌شان محکم شود، چه بسا بازارهای فعلی را هم به آن‌ها ببازند.

 

آنالیز وضعیت کسب و کار
آنالیز وضعیت کسب و کار غلامرضا ایسوند

چرا سازمان ها به متخصص توسعه کسب و کار احتیاج دارند؟

چون تمام کارمندان در طول روز مشغول انجام امور روزانه مشخص خود هستند که در لیست وظایف آنها مشخص شده اما توسعه دهنده کسب و کار کسی است که باید همیشه در حال خلق ارزش هایی باشد که بطور معمول از پیش تعیین نشده است

تیم فروش در حال فروش محصولاتی است که برایش مشخص شده. بخش بازاریابی درحال طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی و وفادار سازی مشتریان است کارگروه استراتژی در حال برنامه ریزی برای آینده شرکت بصورت خلاصه است.

این بخش توسعه کسب و کار است که باید کفش ها رو به پا کند و برای یافتن فرصت ها و مذاکره با شرکت ها پا به میدان بگذارد.

ارتباط شما در صنعت توسعه کسب و کار عصای جادویی شما هستند. اگر در صنعتی خاص فعالیت دارید ارتباط تجاری شما در آن صنعت می تواند زمینه ساز موفقیت و افزایش سرعت چشمگیر در راستای پیشرفت شما شود.

 

 

برای دریافت مشاوره توسعه کسب و کار با گروه آموزشی پژوهشی تکتو در ارتباط باشید

 

کارشناسان خبره ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به شما کمک می‎کنند تا کسب و کار خود را توسعه دهید و راه پیشرفت بیشتر را در بیزنس خود بپیمایید.

مشاوره کارآفرینی و کسب و کار
مشاوره کارآفرینی

ما چگونه در رشد و توسعه کسب و کار شما را یاری میدهیم؟

 

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.