پاسخگویی تلفنی برای نیروهای فروش بسیار مهم است. شاید بتوان گفت که در بیشتر کسب و کارها پاسخگویی تلفنی نقطهی اتصال مشتریان با بیزنس و کسب و کار است. و همچنین تمام تبلیغات و انواع مختلف آن نهایتا به تماس تلفنی و بخش فروش ختم می شوند و این کارشناسان فروش هستند که با ید با آموزش اصول بازاریابی تلفنی و تکنیکهای متقاعدسازی در بازاریابی تلفنی مشتریان را برای خرید کردن اقناع کنند.
![اصول پاسخگویی تلفنی](https://takto.ir/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C.jpg)
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
پاسخگویی تلفنی برای نیروهای فروش و پرسنل خدمات پس از فروش ویژه شرایط بازار ایران
بازاریابی تلفنی شاید آخرین مرحله و نتیجه همهی روشهای دیگر بازاریابی است به ویژه برای شرکتهای خدماتی چرا که مشتریان و مخاطبین با سایر روشهای بازاریابی جذب می شوند و در ای مرحله از بازاریابی که یک مدل بازاریابی مستقم است، مشتریان را جهت خرید محصول و یا خدمات ترغیب می کنیم.
در این مرحله است که ما و نیروهای فروش ما باید بدانند که چگونه با مشتریان باید صحبت کنند که مشتری و خریداران را به خرید محصول یا خدمات تشویق کنند.
![سر نخ ها و لید های فروش](https://takto.ir/wp-content/uploads/2022/08/lead-generation.jpg)
در بخش خدمات پس از فروش نیز این تلفن است که راه اصلی ارتباطی خریداران با ما است.
![آموزش کال سنتر](https://takto.ir/wp-content/uploads/2022/06/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C.jpg)
برگزاری کلاس آموزشی برای پاسخگویی تلفنی
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، با سالها تجربه در زمینه آموزش بازاریابی و فروش تلفنی این امکان را فراهم کردهایم که این با دورههای آموزشی را متناسب با سازمانها و شرکتهای ایرانی و در محل کار کارمندان آنان برگزار کنیم.
برگزاری کلاس آموزش بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی بصورت سفارشی و متناسب با کسب و کار شما!!
این دوره و کلاس آموزشی کاملا با کسب و کار مخاطبین دوره هماهنگ و شبیهسازی شده است.
برخی دوره های آموزش پاسخگویی تلفنی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو
- آموزش بازاریابی و پاسخگویی تلفنی در انتشارات مهر و ماه
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل خدمات پس از فروش شرکت نوین چرم
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل فروشگاه اینترنتی شرکت نوین چرم
- کلینیک درمانی دکتر شادی مظلومی
- آموزش بازاریابی تلفنی ویژه مربیان کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای کشور
- آموزش کارکنان سازمان اتکا
![دوره آموزشی درون سازمانی](https://takto.ir/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-scaled.jpg)
همچنین:
- شرکت صرافی گلکسی پی جی (Galaxy PG)
- شرکت مراقبت و پرستاری سلامت اول
![آموزش اصولی بازاریابی تلفنی](https://takto.ir/wp-content/uploads/2022/03/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%87%D8%A7.jpg)
برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش
![کلاس پاسخگویی تلفنی](https://takto.ir/wp-content/uploads/2022/11/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C-2-scaled.jpg)
[…] ارتباط با مشتری: این دوره ها به کارکنان کمک می کنند تا مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری را بهبود بخشند و به بهبود خدمات مشتریان کمک […]
[…] در این بخش به بررسی راههای ایجاد تجربه مشتری مطلوب، رفع مشکلات مشتری و بهبود رضایت مشتری پرداخته […]
[…] آموزش پاسخگویی تلفنی برای نیروهای فروش […]