پاسخگویی تلفنی برای نیروهای فروش بسیار مهم است. شاید بتوان گفت که در بیشتر کسب و کارها پاسخگویی تلفنی نقطهی اتصال مشتریان با بیزنس و کسب و کار است. و همچنین تمام تبلیغات و انواع مختلف آن نهایتا به تماس تلفنی و بخش فروش ختم می شوند و این کارشناسان فروش هستند که با ید با آموزش اصول بازاریابی تلفنی و تکنیکهای متقاعدسازی در بازاریابی تلفنی مشتریان را برای خرید کردن اقناع کنند.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
پاسخگویی تلفنی برای نیروهای فروش و پرسنل خدمات پس از فروش ویژه شرایط بازار ایران
بازاریابی تلفنی شاید آخرین مرحله و نتیجه همهی روشهای دیگر بازاریابی است به ویژه برای شرکتهای خدماتی چرا که مشتریان و مخاطبین با سایر روشهای بازاریابی جذب می شوند و در ای مرحله از بازاریابی که یک مدل بازاریابی مستقم است، مشتریان را جهت خرید محصول و یا خدمات ترغیب می کنیم.
در این مرحله است که ما و نیروهای فروش ما باید بدانند که چگونه با مشتریان باید صحبت کنند که مشتری و خریداران را به خرید محصول یا خدمات تشویق کنند.
در بخش خدمات پس از فروش نیز این تلفن است که راه اصلی ارتباطی خریداران با ما است.
برگزاری کلاس آموزشی برای پاسخگویی تلفنی
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، با سالها تجربه در زمینه آموزش بازاریابی و فروش تلفنی این امکان را فراهم کردهایم که این با دورههای آموزشی را متناسب با سازمانها و شرکتهای ایرانی و در محل کار کارمندان آنان برگزار کنیم.
برگزاری کلاس آموزش بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی بصورت سفارشی و متناسب با کسب و کار شما!!
این دوره و کلاس آموزشی کاملا با کسب و کار مخاطبین دوره هماهنگ و شبیهسازی شده است.
برخی دوره های آموزش پاسخگویی تلفنی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو
- آموزش بازاریابی و پاسخگویی تلفنی در انتشارات مهر و ماه
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل خدمات پس از فروش شرکت نوین چرم
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل فروشگاه اینترنتی شرکت نوین چرم
- کلینیک درمانی دکتر شادی مظلومی
- آموزش بازاریابی تلفنی ویژه مربیان کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای کشور
- آموزش کارکنان سازمان اتکا
همچنین:
- شرکت صرافی گلکسی پی جی (Galaxy PG)
- شرکت مراقبت و پرستاری سلامت اول
برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش
[…] ارتباط با مشتری: این دوره ها به کارکنان کمک می کنند تا مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری را بهبود بخشند و به بهبود خدمات مشتریان کمک […]
[…] در این بخش به بررسی راههای ایجاد تجربه مشتری مطلوب، رفع مشکلات مشتری و بهبود رضایت مشتری پرداخته […]
[…] آموزش پاسخگویی تلفنی برای نیروهای فروش […]