آموزش مهارت متقاعد سازی برای تیم فروش

آموزش مهارت متقاعد سازی برای تیم فروش برای هر رهبر و مدیر کسب و کاری آشکار است. تیم فروش و پرسنل درگیر با فروش و همچنین نیروهای بخش خدمات پس از فروش و بخش گارانتی محصولات باید به مهارت های و هنر متقاعد سازی مجهز باشند. آنان باید بدانند که چگونه مشتریان را متقاعد کنند. به ویژه مشتریان ناراضی را.

آموزش جذب مشتری
آموزش متقاعد سازی در فروش .آموزش جذب مشتری

اما متقاعد سازی یعنی چه؟

توانایی انجام تلاش های موفقیت آمیز در تأثیرگذاری بر دیگران از طریق ارتباط کلامی یا غیرکلامی به عنوان متقاعدسازی شناخته می شود. مهارت‌های متقاعدسازی به تأثیرگذاری بر رفتار یا باورهای شخص نسبت به یک رویداد، ایده یا شخص کمک می‌کند. یک نمونه از مهارت های متقاعدسازی هنگامی است که سعی می کنیم دوستان خود را متقاعد کنیم که سریال های مورد علاقه ما را تماشا کنند یا به موسیقی مورد علاقه ما گوش دهند. حالا به استفاده از همین مفهوم در واحد فروش و تیم فروش و خدمات پس از فروش فکر کنید.

اقناع یا متقادعد سازی
آموزش فنون متقاعد سازی

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

کلاس پاسخگویی تلفنی
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

آموزش مذاکره تلفنی حرفه ای در مراکز تماس (Call Center)

 

اقناع و یا متقاعد سازی چیست؟

فرآیند متقاعد کردن شخص دیگر برای انجام یک عمل خاص یا موافقت با یک ایده را متقاعد کردن می‌نامند. این می تواند از طریق ارتباط شفاهی یا نوشتاری با نشان دادن یا اثبات اینکه چرا دیدگاه شما شایستگی یا امکان پذیر است، انجام شود. عمل متقاعدسازی می تواند در محل کار بسیار موثر باشد زیرا می تواند به استخدام اعضای تیم، افزایش بهره وری، فروش محصولات و موارد دیگر کمک کند. به عنوان یک رهبر، این مهارت ها می توانند در محل کار بسیار مفید باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت رهبری، می‌توانید به: آموزش مدیریت فروش ویژه کلینیک‌های درمانی مراجعه کنید

آموزش مهارت های نرم برای کار پزشکی
آموزش مهارت های نرم برای پزشکان و کادر درمان

فهرست مهارت های متقاعدسازی

شما به طور طبیعی می توانید مهارت های زیر را داشته باشید، یا می توانید برای توسعه آنها تلاش کنید. افرادی که این مهارت ها را دارند می توانند در فروش محصول، جذب مشتریان جدید، افزایش بهره وری و همچنین استخدام کارمندان جدید کمک کنند.

یک مجموعه مهارت قوی می تواند به الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در همکاران ما کمک کند.

مهارت های ارتباطی
مهارت گوش دادن فعال
هوش هیجانی
توانایی استدلال منطقی
مهارت های مذاکره
مهارت های بین فردی

 

Team Building in iran
آموزش تیم سازی

 

نمونه هایی از مهارت های متقاعدسازی

ممکن است در زندگی روزمره به موقعیت های مختلفی برسیم که در آن مجبوریم دیگران را متقاعد کنیم. برخی از رایج ترین نمونه های مشابه به شرح زیر است:

تبلیغات رسانه ای (به صورت نوشتاری یا تصویری) توسط یک تیم بازاریابی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مشتریانشان استفاده می شود.
سخنرانان انگیزشی از یک مقاله، سخنرانی یا ویدیو برای تأثیرگذاری بر شنوندگان خود استفاده می کنند.
یک معلم یا مربی دانش آموز را متقاعد می کند که تصمیمات تحصیلی خوبی بگیرد و خوب مطالعه کند.
کمپین های اجتماعی برای گسترش آگاهی در مورد موضوعاتی مانند تغییرات آب و هوا، پایداری، آگاهی از سرطان، واکسیناسیون و موارد دیگر.
مدیران ارشد و صاحبان مشاغل معاملات تجاری را می بندند که به نفع شرکت خواهد بود.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 نکاتی برای رهبران برای بهبود مهارت های متقاعدسازی

در اینجا چندین نکته برای رهبران برای بهبود مهارت های متقاعدسازی وجود دارد.

۱٫ روش قاب بندی
توصیف یا توضیح یک مفهوم به گونه‌ای که بر نحوه تفسیر آن توسط گیرنده تأثیر بگذارد، چارچوب‌بندی نامیده می‌شود. به عنوان مثال، می گویند یک لیوان نیمه خالی در برابر نیمه پر است. عبارت “نیمه پر” بسیار مثبت تر از “نیمه خالی” به نظر می رسد، اگرچه معنی یکسان است. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید کسی را متقاعد کنید، کادربندی مهم است.

سه عنصر اصلی در زیر کادر بندی وجود دارد. آن ها هستند:

مکان – زمان، مکان و افراد مناسب باید انتخاب شوند
رویکرد – یک استدلال با دقت فکر شده باید ارائه شود
کلمات – مناسب ترین کلمات باید انتخاب شوند
استفاده از این سه عنصر اصلی به شما کمک می کند تا کلمات/اقدامات خود را به روشی موثر تنظیم کنید.

آموزش متقاعد سازی برای فروش
آموزش متقاعد سازی برای فروش و تیم فروش

۲٫ مزایای موجود را توضیح دهید
یک راه عالی برای متقاعد کردن یک فرد، توضیح دادن مزایایی است که آنها می توانند از این تجربه به دست آورند. به عنوان یک رهبر، اگر می خواهید تیم شما برای رسیدن به یک هدف تلاش کند، می توانید به آنها بگویید که در دراز مدت چه سودی برای آنها خواهد داشت. چه از طریق کسب مهارت های خاص و چه از طریق مزایای دیگر، با دیدن اینکه آنها شخصاً از یک فعالیت خاص سود می برند، احتمال ترغیب آنها بیشتر است.

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

2 نظرات

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.